Onderzoeksprijs op de AMMA Awards!

“Zijn jongeren nog wel te bereiken?” Jawel, maar je hebt wel de juiste inzichten en begrip nodig. Begrip van hun denken, sociale gedrag, activiteiten en hun mediagebruik. SMALL deed vorige zomer kwalitatief onderzoek voor Carat die bezig was met het onderzoeksproject Focus on Teens - en nu is de vakprijs binnen voor het beste commerciële communicatieonderzoek 2014,namelijk de Hans du Chatinier prijs.  

Focus on Teens is een (gratis via Carat Media) boekje. Geen allesomvattend overzicht van alles wat met jongeren te maken heeft, daarvoor is het onderwerp te groot. Het is wel een handig en beknopt overzicht om snel inzicht te krijgen in de 13-19 jarigen. Wie zijn ze, waar bevinden ze zich, en hoe ziet hun ontwikkeling eruit. Ook kijken we naar de tijdsbesteding van deze jonge consumenten. We geven inzicht in het communicatiesysteem van jongeren, hoe ze omgaan met merken, reclame en vooral met de media. Wat de rol daarvan is in het dagelijks leven, welke media populair zijn, hoeveel tijd ze eraan besteden en wat hun houding is ten aanzien van commercie. Het boekje wordt afgesloten met ethiek zodat iedereen op een verantwoorde manier de doelgroep kan bereiken.

FaLang translation system by Faboba